Sunday, December 13, 2009

happy birthday aina!!~~

Salam semua...
seperti title diatas, harini befday aina..
dsbbkn aku x bg hadiah kat dye,
aku sacrifice skett la.. stay pkol 1:42 pagi ni.. 
klu bley aku nk jd friend die yg first wat post utk die.. [ngeh3.. apelah..]

post nie aku bwat speshel utk aina eh...

aina sahabatku, [cehh..]
hepi befday yang ke 14!!
wahh.. dah besar aina skrang ni.. [ckp org je tahu.. aku lg beso adelh..]
okeh2.. series2.. ehem..

Aina, jdlah muslimah yg sejati.. jdlah anak yg baek dan jdlh kwn yang sejati.. hurm.. Aina, sejauh mana pun cinta kita pada manusia janganlah melebihi cinta kita pada-Nya sbbnye semua yang kite ade semua milik Allah.. semoge hidup Aina mendapat keredhaan dan rezeki yang mencurah-curah.. amin~~  heee..

myb ayt ni aina dh bese dgr.. x de ayt yg best2.. sori ea..
 hee.. ni ade pic lg..


muke aina yg ttp cun.. dan muke aku yg garang..

Happy Birthday Myspace Comments
cupcake yg kiut-miut..  makanah..
[klu ade screen yg pecah aku x nk tanggung ea.. hee..]